ראשיחדשות ותחזיות7 מניות מעניינות שנכנסו לרשימת המעקב -- עם התראות מחיר

7 מניות מעניינות שנכנסו לרשימת המעקב — עם התראות מחיר

בסקירת המניות השבועית, עברתי על למעלה מ-30 מניות שאתם הצעתם לי — אחת אחת, גרף אחרי גרף, סינון אחרי סינון. מתוך כל הרשימה, שבע מניות בלבד נכנסו לרשימת המעקב שלי עם התראות מחיר מוגדרות, ואילו השאר נפסלו מסיבות טכניות ברורות. בואו נצלול לתוך הניתוח ונבין מה הופך מניה למעניינת, ולמה חשוב לא פחות לדעת מה לא לגעת.


המניות שנכנסו לרשימת המעקב

GE — ג'נרל אלקטריק: מגמת עלייה עם חזרה לאזור תמיכה

מניית -GE נמצאת במגמת עלייה שולטת, וזה הדבר הראשון שאני מחפש. כל ירידה במסגרת מגמת עלייה, שאפשר לראות אותה דרך הגרף השבועי או החודשי, היא הזדמנות לקנות באזור הביקוש. המניה חזרה לאזור התמיכה סביב 280 דולר, נגעה בו פעם אחת, קפצה, וחזרה שוב כתוצאה מדוחות כספיים. הירידה החזקה שהגיעה עם הדוחות הביאה מיד את הקונים — ואפשר לראות שמחזורי המסחר בקנייה היו גבוהים, וזו אינדיקציה חיובית. כל עוד המניה שומרת על אזור 280, היא יכולה להתרומם חזרה כלפי מעלה. הכניסו אותה לרשימת המעקב.


TKO — טי-קיי-או: אזור ביקוש בין 174 ל-181 דולר

מניית -TKO נמצאת במגמת עלייה שולטת, וכל ירידה נספגת מיד על ידי הקונים. אבל שימו לב — ה"מיד" הזה לא אומר 2-3 אחוזים. התיקונים כאן הם ברמות של 16% עד 22%, וזה בדיוק מה שאנחנו מחפשים. אנחנו לא סופגים את התיקון בעצמנו — אנחנו מחכים שמישהו אחר יספוג אותו, ורק אז נכנסים באזור הביקוש. האזור הרלוונטי נמצא בין 174 ל-181 דולר, וזה המקום שבו ה-Stop Loss יישב מתחת לרמה התחתונה. אני הייתי מעדיף שהמניה תרד ממש לתוך אזור הביקוש כדי שהסיכון יהיה קטן יותר והבשר בעסקה יהיה גדול יותר. שימו לב שיש דוחות בשמונה ימים.


CF — סי-אף אינדסטריז: פריצה מעל התנגדות עם מגמת עלייה מובהקת

מניית -CF נמצאת במגמת עלייה מובהקת. היא הגיעה לאזור ההתנגדות, פרצה אותו, נתנה לו נשיקה מלמעלה ומיד קפצה כלפי מעלה. זה בדיוק ההתנהגות שאנחנו רוצים לראות — התנגדות שהופכת לתמיכה. האזור האטרקטיבי לכניסה נמצא סביב 103 עד 110 דולר, אבל ייתכן שהמניה תיתקע כבר ב-109 או 110 כמו שקרה בפעם הקודמת. אני שם התראה ומחכה שהמחיר יגיע לשם. כשהוא מגיע, אני עובר לגרף היומי, בודק אם הקונים מגיעים, ואם כן — מצטרף אליהם עם -Stop Loss מתחת לאזור 103 דולר. דוחות בעוד שמונה ימים, שימו לב.


ASTS — אסט ספייס-מובייל: מניית צמיחה עם פוטנציאל של 140% ומעלה

מניית -ASTS נמצאת במגמת עלייה שולטת, אבל היא פחות מתנהגת בצורה טכנית מסודרת בפעמים האחרונות — היא פורצת אזורים, חוזרת עליהם ויורדת מתחתיהם. למרות זאת, אזור הביקוש בין 51 ל-60 דולר הוא אזור שבו אמורים להגיע הקונים. מה שמיוחד במניה הזאת: כשהיא מתחילה תנועה, ההתנגדות הופכת לתמיכה, והתנועות הן של 140% עד 150% כלפי מעלה. זו מניה שהחזקתי בתנועה האחרונה, מימשתי חלק בדרך ויצאתי אחרי שהמחיר תיקן. אזור הביקוש רחב ולכן ה-Stop Loss צריך להיות מתחת לרמה התחתונה של האזור. שימו לב שמניה כזאת דורשת ניהול סיכונים קפדני במיוחד.


PLTR — פלנטיר: אזור תמיכה קריטי ב-123 דולר

מניית -PLTR כבר נוכחת בניתוחים שלי מהסקירות הקודמות, ואני מעדכן אותה שוב כי היא הגיבה בדיוק לאזור התמיכה שסימנתי. באזור 123 דולר יש לנו כמה סיבות לציפייה שהקונים יגיעו — אחת זה ה-Fibonacci לגל העליות האחרון, ואחת לגל הגדול. כרגע המחיר נתקן לאזור 157 בערך, אבל אם הוא יחזור שוב לאזור 123, זה אזור המפתח לקנייה. צריך לזכור שזו מניה תנודתית, אז צריך לתת קצת אוויר ל-Stop Loss — בגודל ה-ATR מתחת לאזור. אם היא שוברת את הרמה הזאת — פשוט יוצאים, לוקחים את ההפסד, ומעבירים את הכסף למניה אחרת. דוחות בעוד שישה ימים.

ההתאהבות במניה זה הדבר הכי קשה שיכול להיות, במיוחד כשהיא עושה לא טוב לחשבון המסחר שלכם. ברגע שמשהו לא עובד, אני פשוט מעיף החוצה — זה לא רלוונטי אם זו מניה כזאת או אחרת


LUNR — אינטואיטיב מאשינס: פריצה טכנית עם פוטנציאל של 75%

מניית -LUNR מעניינת כי היא מתחילה לייצר נקודות שפל עולות ופורצת את אזור ההתנגדות. ההתנגדות הופיעה פעם אחת, הופיעה שוב פעם שנייה, ואז המניה פרצה אותה כלפי מעלה עם מחזורי מסחר גבוהים — שזה אישור של הקונים שהם חזקים יותר. כל מי שנכנס מתחילת ינואר וסבל ירידה של כ-70% — קיבל בחזרה את הקרן, ועכשיו אין יותר לחץ מכירות מצד הסובלים. אזור המפתח הוא 22 עד 30 דולר. אם האזור הזה נשבר, אני לא רוצה להישאר בפנים. כל ירידה לאזור הזה היא לגיטימית, וה-Stop Loss יישב מתחת לו בסדר גודל של 3-4 דולרים. בפעם הקודמת, הקנייה באזור הביקוש הניבה תנועה של 100% כלפי מעלה בכחודשיים וחצי. הפוטנציאל הפעם הוא לפחות 75% עד אזור ההתנגדות, אבל זה לא מהמחיר הנוכחי — אלא מאזור הקנייה על אזור הביקוש.


NBIS — נביוס גרופ: תיקון עמוק והזדמנות למעקב

מניית -NBIS מציגה תמונה מעניינת: המחיר פרץ את רמת ההתנגדות, וצריך עכשיו לחכות לתיקון. אנשים שנכנסו ב-FOMO, קנו קנו וחיפשו — ואז ספגו ירידה של 45-46%. מי יכול לספוג את זה ולהישאר אדיש? אנחנו לא נכנסים בגלל שמישהו אחר הפסיד — אנחנו נכנסים כי מזהים מגמה שולטת עולה והירידות מקוטלגות כתיקון טכני. הפעם הקודמת המחיר הגיע לאזור הביקוש והניב תנועה של 110% כלפי מעלה. עכשיו הוא פרץ שוב מעל ההתנגדות, אבל עדיין לא בצורה מרשימה. יש מחר דוחות, אז לא לפעול לפני. אני הייתי רוצה שהמחיר יישאר מעל הרמה חודש-חודשיים, ורק אז יחזור לבקר את האזור — זה יהיה תיקון הרבה יותר חזק ומשמעותי.


מניות שכבר במעקב מסקירות קודמות

CRS — קרפנטר טכנולוג'י: הכיוון נשאר כלפי מעלה

מניית -CRS כבר ניתחנו בסקירות קודמות, והכיוון נשאר כלפי מעלה. הדפוס חוזר על עצמו — ההתנגדות הופכת לתמיכה, שוב ושוב. זה בדיוק מה שמחפשים כשבונים רשימת מעקב לאורך זמן.


HWM — האומט אירוספייס: כבר מטפסת 13% מאזור ההתנגדות

מניית -HWM היא מניה שאני מחזיק, והיא כבר מטפסת 13% מאזור ההתנגדות. כשמניה נמצאת בדיוק על אזור ההתנגדות ומתחילה לטפס, זה בדיוק הסימן שהתמיכה עובדת. הכיוון ממשיך כלפי מעלה.


AMD — איי-אם-די: מ-11.5% סיכון ל-83% רווח

מניית -AMD היא דוגמה מושלמת לשיטה. סימנתי את אזור הביקוש, חיכיתי שהמחיר ירד — מישהו ספג ירידה של כ-30% — ורק אז נכנסתי. הסיכון בפוזיציה היה 11.5%, והמניה כבר מטפסת ונמצאת ב-83% רווח. עכשיו היא נמצאת שוב מעל רמת התנגדות, שאמורה לשמש תמיכה. אם הייתם מרגישים באסה שלא נכנסתם — תנו לה לעלות, תחכו שתחזור. לא לרדוף אחרי המחיר, ובטח שלא לעשות -Short נגד הכיוון.

כל הכסף החכם שחיכה במשך העליות, מחכה לתיקון — הוא חוזר ברמות הביקוש. אתם רוצים להיות פעילים על הגב של הפיל. זה לא שאתם גאונים, אנחנו פשוט מבינים את הדינמיקה של המשחק הזה


המניות שלא מעניינות — ולמה חשוב לדעת

חלק לא פחות חשוב מהסקירה הוא לדעת מה לא לגעת. אם אתם לא יודעים מה זה רמזור אדום בשוק ההון, אתם פשוט נוסעים בלי כללי תנועה. הנה המניות שנפסלו, ולמה:

NKE — נייקי: סכין נופלת, מגמת ירידה

המגמה השולטת היא מגמת ירידה. אתם מסתכלים על השם ואומרים "תראה כמה היא ירדה, היא חייבת לחזור". התשובה היא שלא בהכרח, ואתם לא רוצים להיות בסיטואציה של תפיסת סכין נופלת. למה לא ללכת על מניות שפשוט צריך לתזמן את נקודת הביקוש ולהרוויח?


DSIT — דסיט סולושנס: לא מצליחה לפרוץ את השיא

מניית -DSIT — קיבלתי אותה גם באינסטגרם. אין מה לנתח. המניה לא מצליחה לפרוץ את השיא מאז דצמבר, ובלי פריצה היא לא רלוונטית. ברגע שהיא תפרוץ את השיא, נדבר מחדש.


UPWK — אפוורק: אין מגמת עלייה

אתם רואים מגמת עלייה ב-UPWK? אני לא רואה. וכשאין מגמת עלייה, אין מה לחפש. פשוט ככה.


CMC — קומרשל מטאלס: נלחמים להרוויח

כן, יש רמת תמיכה באזור 18-19 דולר. אבל למה ללכת על מניות שאתם נלחמים נלחמים להרוויח כסף? היא טובה כל עוד היא במגמת עלייה, אבל ברגע שהיא מתחילה לייצר שפלים יורדים ושיאים יורדים — היא הופכת לבלתי רלוונטית. כל ההתאהבות במניה וכל הכסף שלי — אני לוקח ומוציא, עד שאחכה ל-Setup אחר.


CHKP — צ'קפוינט: מגמה יורדת, לא מעניינת

מניית צ'קפוינט — אין פה מגמת עלייה, ההפך. יש מגמה יורדת. האם השיטה הטכנית יכולה לפספס מניות שפתאום מתפוצצות כלפי מעלה? התשובה היא בוודאות כן. אבל אנחנו לא עובדים בצורה של "היא זולה, מתישהו זה צריך להתהפך". אנחנו עובדים בשיטה הטכנית, ובשיטה הזאת — כשאין מגמת עלייה, לא נוגעים.


מניות נוספות על הרדאר

NFLX — נטפליקס: צריכה תיקון יותר עמוק

נטפליקס מעניינת אבל צריכה תיקון יותר עמוק כדי שתהיה רלוונטית לכניסה. כרגע היא לא באזור ביקוש אטרקטיבי.

INSM — אינסמד: הגיעה לתמיכה אבל יש חשש

מניית -INSM מגיעה לאזור תמיכה, אבל אחרי העלייה האחרונה יש חשש שהתמיכה לא כל כך תחזיק. אני קצת חושש מהסיטואציה הזאת.

GEV — ג'י-אי ורנובה: נראית מעניינת מאוד, אזור 940

מניית -GEV נראית מעניינת מאוד. אזור 940 דולר הוא המפתח, וגם ניתחנו אותה בסקירות האחרונות. מניה ששווה לעקוב אחריה.


סיכום המניות

סימול שם סטטוס הערות
GE ג'נרל אלקטריק נכנסה לרשימה ✓ תמיכה באזור 280, מגמת עלייה שולטת
TKO טי-קיי-או גרופ נכנסה לרשימה ✓ אזור ביקוש 174-181, דוחות בקרוב
CF סי-אף אינדסטריז נכנסה לרשימה ✓ אזור קנייה 103-110, סטופ מתחת ל-103
ASTS אסט ספייס-מובייל נכנסה לרשימה ✓ אזור ביקוש 51-60, פוטנציאל 140%+
PLTR פלנטיר נכנסה לרשימה ✓ אזור מפתח 123, פיבונאצ'י כפול
LUNR אינטואיטיב מאשינס נכנסה לרשימה ✓ פריצת התנגדות, אזור מפתח 22-30
NBIS נביוס גרופ נכנסה לרשימה ✓ פריצת התנגדות, דוחות מחר, ממתין לתיקון
CRS קרפנטר טכנולוג'י במעקב מסקירה קודמת הכיוון כלפי מעלה, התנגדות הופכת לתמיכה
HWM האומט אירוספייס מוחזקת + 13% בדרך כלפי מעלה מאזור ההתנגדות
AMD איי-אם-די ברווח של 83% נקנתה באזור ביקוש, מעל התנגדות
GEV ג'י-אי ורנובה ממתינה נראית מעניינת מאוד, אזור 940
NKE נייקי לא מעניינת מגמת ירידה, סכין נופלת
DSIT דסיט סולושנס לא מעניינת לא מצליחה לפרוץ שיא מאז דצמבר
UPWK אפוורק לא מעניינת אין מגמת עלייה
CMC קומרשל מטאלס לא מעניינת שפלים יורדים, שיאים יורדים
CHKP צ'קפוינט לא מעניינת מגמה יורדת

טעויות נפוצות

  • תפיסת סכין נופלת — אתם רואים מניה כמו נייקי שירדה הרבה ואומרים "היא חייבת לחזור". היא לא חייבת כלום. מגמת ירידה יכולה להימשך הרבה יותר ממה שאתם חושבים. במקום לנסות לתפוס תחתית, חפשו מניות שכבר במגמת עלייה ותזמנו את נקודת הביקוש.
  • כניסה ב-FOMO אחרי פריצה — כמו שראינו ב-NBIS, אנשים שקנו בפריצה כי פחדו לפספס, ספגו ירידה של 45%. תמיד תחכו לתיקון טכני ולא תרדפו אחרי המחיר. המחיר תמיד חוזר לאזור הביקוש.
  • התאהבות במניה — ההתאהבות במניה היא הדבר הכי מסוכן במסחר. ברגע שהיא עושה לא טוב לחשבון שלכם, תעיפו אותה החוצה בלי רגשות. הכסף ילך למניה אחרת שתעבוד טוב יותר.
  • -Short נגד מגמת עלייה — כמו שהדגמתי עם טריק ההיפוך של הגרף: אם הופכים את הגרף ואתם לא הייתם קונים בסיטואציה כזאת, אז אל תעשו -Short על המניה המקורית. ו-Short הוא מסוכן יותר מ-Long כי בלונג אתם יכולים לאבד 100%, אבל ב-Short ההפסד יכול להיות הרבה יותר.
  • יותר מדי מניות בתיק — אתם לא צריכים 100 מניות בתיק. 10 עד 15 מניות לכל היותר זה מה שצריך. ובשביל זה אנחנו בונים רשימות מעקב עם מאות מניות — כדי שנבחר מתוכן את המעטות שבאמת שוות כניסה.

שאלות נפוצות

איך לבנות רשימת מעקב חכמה?

רשימת מעקב חכמה מורכבת ממאות מניות שעברו סינון ראשוני — מניות במגמת עלייה שולטת עם אזורי ביקוש ברורים. לכל מניה מגדירים התראת מחיר באזור הביקוש. כשההתראה מופעלת, עוברים לגרף היומי, בודקים אם הקונים מגיעים, ורק אז נכנסים עם סטופ לוס מוגדר מראש. ככה אתם לא צריכים לשבת מול המסך כל היום — הרשימה עובדת בשבילכם.

מה ההבדל בין מניה מעניינת לכזו שלא?

מניה מעניינת היא מניה שנמצאת במגמת עלייה שולטת, עם אזורי תמיכה והתנגדות ברורים שמאפשרים להגדיר נקודת כניסה, -Stop Loss ויעד. מניה שלא מעניינת היא כזו שאין בה מגמת עלייה, שהתנהגות המחירים שלה כאוטית, או שיש יותר מדי התנגדויות בדרך. זה לא אומר שהחברה גרועה — זה אומר שמבחינה טכנית אין לנו -Setup ברור.

למה חשוב לחכות לתיקון טכני ולא לקנות בפריצה?

כשקונים בפריצה, ה-Stop Loss רחוק, היעד לא ברור, והסיכון גדול. כשמחכים לתיקון טכני לאזור הביקוש, נכנסים עם -Stop Loss קרוב ופוטנציאל רווח גדול. בדוגמה של -NBIS, מי שקנה בפריצה ספג 45% ירידה. מי שחיכה לאזור הביקוש — נכנס בנקודה הרבה יותר טובה עם סיכון מוגדר ומנוהל.

מה עושים כשמניה בורחת ולא הגעתי לקנות?

לא רודפים. נקודה. אתם מברכים את כל מי שנמצא בפנים, ומחכים שהמניה תחזור. אם לא חזרה — יש מניות אחרות ברשימת המעקב שיגיעו לאזור הביקוש שלהן. כשיש לכם מאות מניות ברשימה, חלקן מארצות הברית וחלקן מישראל, תמיד אחת מהן תגיע לנקודה הנכונה.

איך טריק היפוך הגרף עוזר בהחלטות מסחר?

לוחצים קליק ימני על סרגל המחירים בצד ימין של הגרף ובוחרים -Invert Scale. זה הופך את הגרף — מה שהיה עלייה נראה כירידה ולהפך. אם אחרי ההיפוך אתם רואים מגמת ירידה ואומרים "בחיים לא הייתי קונה כאן" — אז תהפכו גם את המילים: בחיים לא הייתם עושים -Short על המניה המקורית. זה כלי פשוט שמנטרל הטיות רגשיות.

כמה מניות צריך להחזיק בתיק?

10 עד 15 מניות לכל היותר. אתם לא צריכים למלא את התיק ב-100 מניות. רשימת המעקב יכולה לכלול מאות, אבל בתוך התיק עצמו — רק המניות שנמצאות בעסקה פעילה עם -Stop Loss מוגדר ותוכנית יציאה ברורה. ככל שמתרגלים את התהליך ועוקבים אחרי הסקירות השבועיות, מוצאים את המניות הנכונות בקלות.

מה קורה כשאני קונה באזור הביקוש והמניה ממשיכה לרדת?

פשוט יוצאים. ה-Stop Loss שהגדרתם מראש עושה את העבודה. לוקחים את ההפסד, אומרים "תודה רבה, זה לא עבד הפעם", ומעבירים את הכסף למניה אחרת שתעבוד בצורה נכונה יותר. לפעמים אותה מניה תחזור לטפס אחרי שיפלה אתכם, אבל בדרך כלל הכסף פשוט עובר למניה אחרת עם סטאפ טוב יותר. ההפסד תמיד נשאר קטן כי ידעתם מראש איפה לצאת.

סיכום

הסקירה הזאת כללה למעלה מ-30 מניות שעברו סינון מדוקדק, ורק שבע מהן נכנסו לרשימת המעקב: GE עם תמיכה ב-280, TKO עם אזור ביקוש 174-181, CF עם פריצה מעל התנגדות ואזור קנייה 103-110, ASTS עם פוטנציאל של 140% מאזור 51-60, PLTR עם אזור מפתח ב-123 על בסיס פיבונאצ'י כפול, LUNR עם פריצת התנגדות ופוטנציאל 75% מאזור 22-30, ו-NBIS שפרצה מעל התנגדות אבל צריכה זמן להתבסס. מהצד השני, מניות כמו -NKE, -DSIT, -UPWK, -CMC ו-CHKP נפסלו כי אין בהן מגמת עלייה שולטת. הדבר החשוב ביותר שאתם יכולים ללמוד מהסקירה הזאת הוא לא רק מה לקנות, אלא מה לא לקנות. השוק מלא בהזדמנויות, אבל רק מי שיודע לסנן, לחכות, ולפעול בדיסציפלינה — הוא זה שירוויח לאורך זמן.

גילוי נאות: המידע במאמר זה הוא לצורכי לימוד בלבד ואינו מהווה המלצה לקנייה או מכירה של ניירות ערך.

כל החלטת השקעה היא באחריות הקורא בלבד.

המאמר עובד ונערך בעזרת בינה מלאכותית על בסיס סקירות הווידאו של זיו חקשוריאן (25 שנות ניסיון בשוק ההון).

זיו חקשוריאן
זיו חקשוריאןhttps://cyclestrading.com
סוחר מקצועי בשוק ההון ויזם. סוחר מקצועי משנת 2001 עם ניסיון של מעל 24 שנה בשוק ההון. שולט ברזי הניתוח הטכני והמחזורי בשיטת וויליאם גאן, ומתמחה במסחר במניות, אופציות, חוזים עתידיים, מט"ח וסחורות. חי את השוק יום-יום, עם הבנה עמוקה של מחזוריות, תזמון מדויק וניהול סיכונים חכם — הכל בגישה פשוטה, פרקטית, ואמיתית.
מאמרים קשורים

השאר תגובה

הכנס תגובה
הכנס את שמך כאן

- Advertisment -
הרשמה לוובינר - Cycles Trading

הפופולריים ביותר

תגובות אחרונות