ראשיניתוח טכנימניה ששיתפתי עשתה 778% - ואלה עוד 5 שמעניינות עכשיו

מניה ששיתפתי עשתה 778% – ואלה עוד 5 שמעניינות עכשיו

בקצרה (TL;DR)

מניית AAOI שנותחה בערוץ עלתה 778% — ועכשיו ממתינים לתיקון לאזור $102-106 לכניסה חדשה.
בסקירה השבועית הזו: עוד 5 מניות עם אזורי ביקוש ברורים — ETR, NBIS, TWLO, RGTI ודלק.
מנגד, רוב המניות שהתבקשו נפסלו — אין מגמה ברורה, אין מבנה טכני, ואין טעם להיכנס בלי יתרון.
המסר המרכזי: סלקטיביות היא המפתח. לא כל מניה ראויה לניתוח, ולא כל ניתוח שווה כניסה.

מניה סטטוס אזור ביקוש / כניסה Stop Loss הערות
AAOI רשימת מעקב $102-106 מתחת ל-$102 778% תשואה, ממתינים לתיקון לאזור הביקוש
RGTI רשימת מעקב $20 מתחת ל-$20 גרף חודשי, התנגדות קודמת הפכה תמיכה
ETR רשימת מעקב קרוב לתמיכה ~1% מתחת מניה טכנית מאוד, כל התנגדות הופכת תמיכה
NBIS רשימת מעקב $134-135 מתחת ל-$134 מחזורים יורדים בתיקון, פוטנציאל 170%
TWLO רשימת מעקב $144 מתחת ל-$144 פרצה $153 בעוצמה, ריטסט צפוי
דלק רשימת מעקב אזור 90,200 84,000 מחזורי מסחר נמוכים, ממתינה באזור תמיכה
LMND ממתינים $52 מתחת לשפל אחרון מחזורים מתכווצים, אזור ביקוש רחב
NWE ממתינים $86 צריכה התייצבות, מחזורים גבוהים בירידה
MTSI ממתינים לירידה $261 צריכה ירידה של 30% מ-$385
KTOS נפסלה שברה אזור ביקוש, מבנה מחירים יורד
BURL נפסלה התנגדות מ-2021 ב-$352, לא נפרצה
MRNA נפסלה רק אחרי פריצת $60 כלפי מעלה

AAOI — מ-778% תשואה לאיפה הכניסה הבאה

תראו את AAOI.
ניתחנו אותה כאן בערוץ באזור יוני 2025, סימנתי ממש את נקודת הכניסה, אפילו קיבלנו נקודת כניסה נוספת — ומשם המניה התפוצצה כלפי מעלה.
778% עד הרגעים האלה.

נכון, לא כל ההון היה עליה — חלק קטן מהתיק, 5%-10%.
אבל כשאתם מבינים שעשיתם צעד של מאות אחוזים על מניה אחת, מתוך תיק שלם — זה העיקרון שמנחה את השיטה.

עכשיו, האם יש עיתוי נוסף להיכנס?
כן. אבל לא עכשיו.

המניה נסחרת כרגע באזור $180.
מה שחסר הוא תיקון כלפי מטה — כי אם אני קונה בנקודה הזאת, אני חושף את עצמי לירידה לגיטימית במסגרת מגמה עולה.
הירידה הזאת יכולה להגיע עד אזור $102.

האזור שאני בונה עליו: $102 עד $106.
שם ההתראה, שם הכניסה.
יש גם אפשרות ביניים באזור $141 במסגרות זמן קצרות יותר, אבל האזור העיקרי שלי הוא $102-106.

החשיבה הנכונה: על כל דולר שאני מסכן — הפוטנציאל הוא 5 דולר.
יחס סיכון-סיכוי של 1:5.
אם היא יורדת מתחת לרמה — היא בחוץ, מחוץ לתיק.
אם היא עובדת — אני נהנה מגל עלייה משמעותי.

RGTI ו-ETR — סבלנות ודיוק טכני

RGTI — בגרף השבועי היא הייתה מאוד בעייתית לניתוח.
אבל כשעוברים לגרף החודשי, התמונה משתנה.

המניה מגיעה לאזור שהיה התנגדות, יורדת קצת מתחתיו — ירידה של 21-22% שברמת גרף חודשי זה לא בהכרח הרבה.
היא מתחילה לטפס חזרה, ועכשיו עושה רושם שהתיקון מהשיא האחרון מתקרב לסיום.

אני שם שתי התראות.
הראשונה: באזור $20 — הרמה של ההתנגדות הקודמת שצריכה לשמש כתמיכה.
השנייה: למקרה של פריצה כלפי מעלה מעל אזור $29-30, עם חזרה לריטסט.

ההעדפה שלי היא הירידה ל-$20.
שם אני ארצה לקנות — כי מתחת לרמה הזאת, היא לא אמורה לרדת. יורדת? בחוץ.

ETR — אחת המניות הטכניות ביותר שיש.
כשאני אומר טכנית, הכוונה היא שהיא מטפסת ועונה לקריטריונים של הניתוח הטכני בצורה פנטסטית.

כל רמת התנגדות שנפרצה — הפכה לתמיכה. בלי יוצא דופן.
התנגדות נפרצת, הופכת תמיכה. שוב ושוב ושוב.

בשבוע האחרון היא ירדה כמעט עד אזור התמיכה — חסר לה סדר גודל של אחוז אחד.
מי שבפנים — מצוין.
מי שלא — שים התראה למניה הזאת.

כל פעם שהיא נגעה באזור התמיכה, היא בסופו של דבר פרצה לשיא חדש וסיפקה כמה עשרות אחוזים.
מה שכן — היא לא מניה שמתפוצצת. כל העלייה של 2024 זה 130%, וזה נראה מטורף על הגרף.
תקחו את זה בחשבון.

רוצים ללמוד איך למשוך עסקה למאות אחוזים? הצטרפו לאקדמיה של סייקלס טריידינג

NBIS, TWLO ודלק — על אזורי הביקוש

NBIS — תסתכלו מה קורה כשמניה פורצת רמת התנגדות.
כל מי שקונה בנקודת הפריצה פשוט סופג ירידות של 40%.
הוא יוצא, ואז רואה את המחיר מטפס בלעדיו.

באקדמיה אנחנו מראש לא נכנסים לסיטואציה הזאת.
אנחנו ממתינים שהמניה תחזור לאזור הביקוש.

אזור הכניסה: $134 עד $135.
שימו לב למחזורי המסחר — בהתחלה היו מחזורים גבוהים, ולאט לאט הם דועכים.
זה מראה שאין יותר מוכרים, שהמניה מגיעה לאזור של ביקוש.
ומשם? בפעם הקודמת היא טיפסה 170%.

חשוב להבין: כל נר על הגרף זה שבוע.
לפעמים לוקח כמה שבועות עד שהדברים קורים.
שוק ההון דורש מכם סבלנות אדירה — גם בשביל להיכנס לעסקה, וגם מהרגע שאתם בפנים.

TWLO — המניה מתחילה לבצע שפלים עולים, שזה סימן חיובי.
אחרי הפריצה הקודמת היא קפצה סדר גודל של 90%, ואז נחתה כמעט 50%.
אתם מבינים מה זה עושה לרוב האנשים שנמצאים בפנים.

היא נתקעה באזור $153 — התנגדות קודמת.
ירדה, אבל כשנגעה — שוב טסה כלפי מעלה.
עכשיו היא פורצת את $153 בעוצמה.

מי שקונה באזורים הנוכחיים לוקח סיכון של תיקון בסדר גודל של 20-25% עד אזור $144.
שם התמיכה, שם ההתראה, ושם אני רוצה להיכנס.

דלק — מניה ישראלית שנמצאת באזור תמיכה.
היא נשענת על האזור ומחכה.
מה טוב כרגע — מחזורי מסחר נמוכים יחסית, וזה בדיוק מה שרוצים לראות.

כל עוד היא לא חוצה את אזור 90,200 כלפי מטה — היא חיובית.
סטופ לוס באזור 84,000.
גם אם יהיו נרות אדומים, כל עוד אין שבירה — ממשיכים להחזיק.

רשימת המעקב המלאה — עוד מניות לעקוב

מעבר למניות שנותחו בהרחבה, עוד כמה שנכנסו לרשימת המעקב:

LMND (למונייד) — נמצאת על אזור הביקוש באזור $52 כבר תקופה.
מחזורי המסחר מתכווצים, אין הרבה מוכרים — וזה טוב ומעודד.
האזור רחב ולכן מאתגר, אבל מי שבפנים מתחת לשפל האחרון — צריך לשקול מחדש.

NWE — מעניינת לגמרי, אזור המפתח $86.
מה שכן — מחזורי מסחר גבוהים יחסית בירידה, וזה צריך להתייצב קודם.

MTSI — מעניינת, אבל תדרוש ירידה של 30% מ-$385 ל-$261 כדי להגיע לאזור הביקוש.
או שתייצר אזור חדש — ואז רק באיחור אפשר להצטרף.

NVS — גם מעניינת, אבל צריכה ירידה נוספת של 12%.
וגם כשמגיעים לאזור ומטפסים — כל העלייה על הגרף מתבטאת ב-22-23%.
מניה כבדה שגם כשהיא זזה, היא בקושי זזה.
קוקה-קולה למיניהם — תקחו את זה בחשבון.

כל שבוע אנחנו מכניסים 5-10 מניות חדשות לרשימת המעקב.
הרשימות הולכות וגדלות — ואין סיכוי שאף אחת מהן לא תגיע לאזור הביקוש.
ואותה — נתקוף עם סיכון קטן.

למה רוב המניות נפסלו — הסלקטיביות קודמת לכל

לא כל מניה בשוק ההון אפשר לקנות על בסיס ניתוח טכני.
אנחנו לא מאלצים את הגרף לענות לקריטריונים.
הגרף הוא גרף — אנחנו צריכים לראות האם ההסתברות הסטטיסטית נמצאת לטובתנו.
וכל עוד היא לא — פשוט לא פועלים.

KTOS — סימנתי אותה בעבר, ההמתנה כאן עלתה 100%, היא חזרה לריטסט, התחילה לטפס 17% — ואז התהפכה ושברה את אזור הביקוש.
תודה רבה, ביי. בחוץ.
עכשיו נקודות השיא והשפל מסודרות במבנה מחירים יורד.

BURL — חוזרת לרמת ההתנגדות מ-2021. חמש שנים עברו.
נוגעת ברמה של $352 ויורדת.
רק אם תפרוץ — תהפוך למעניינת. עד אז? בלאגן של שש שנים.

ETN — אין מגמת עלייה מובהקת. מטפסת, שוברת תמיכה. מטפסת, שוברת תמיכה.
אם הניתוח הטכני לא יכול לעזור — למה בכלל לקנות?

MRNA (מודרנה) — יכולה להיות מעניינת רק אחרי שתפרוץ את אזור $60 כלפי מעלה.
עד אז — בצד.

LWLG — מייצרת מגמת עלייה, אבל צריכה לרדת כמעט 50% כדי להגיע לאזור הביקוש, או לפרוץ את ההתנגדות הקודמת.
ומחזורי מסחר? כמעט ולא היו לפני כמה חודשים — בדקו שזו עלייה אמיתית ולא הרצה.

הלקח: הרבה אנשים רואים מניה שטסה ורוצים לקפוץ.
אבל ברוב המקרים, אתם חושפים את עצמכם לסיכון.
אל תיכנסו למקומות שהגרף לא מזמין אתכם אליהם.

שגיאות נפוצות

  • קנייה בשיא בלי לחכות לתיקון. אם מניה עלתה 778%, הכניסה כרגע חושפת אתכם לירידה משמעותית. חכו שהמחיר יגיע אליכם, לא תרדפו אחריו.
  • אילוץ ניתוח טכני על מניות לא טכניות. אם הגרף מראה בלאגן של שנים — זה לא הזמן להיכנס. הגרף הוא גרף, אתם לא אמורים לאלץ אותו לעבוד בשבילכם.
  • חוסר סבלנות. כל נר בגרף השבועי זה שבוע מהחיים. לפעמים לוקח כמה שבועות עד שהעסקה מתניעה. שוק ההון דורש סבלנות אדירה.
  • כניסה מתוך אימפולס ולא מתוך שיטה. גם אם מניה מתפוצצת ואתם קופצים לרכבת ב-400% — ברוב המקרים תספגו ירידה. עבודה מתוך שיטה היא מה ששומרת על ההון ועל הנפש.

"בשוק ההון הדבר החשוב ביותר זה לשמור על ההון העצמי, לשמור בעיקר על הנפש שלנו במסחר. כי גם אם אתם מרוויחים ומפסידים את מה שהרווחתם — זה פוגע לכם ביכולת המנטלית להמשיך לעשות פעולות נכונות מתוך שיטה ולא מתוך אימפולס."

— זיו חקשוריאן, סייקלס טריידינג

שאלות נפוצות (FAQ)

למה לא לקנות מניה שעלתה 778% אם היא עדיין במגמת עלייה?
כי גם במגמה עולה יש תיקונים לגיטימיים. אם אתה קונה ב-$180 והמניה מתקנת ל-$102, אתה סופג ירידה של 43%. עדיף לחכות לאזור הביקוש ולהיכנס עם סיכון קטן ויחס סיכוי-סיכון של 1:5.
איך בונים רשימת מעקב אפקטיבית?
כל שבוע מוסיפים 5-10 מניות חדשות עם אזורי ביקוש מסומנים והתראות מעל הרמות. הרשימות גדלות משבוע לשבוע, ואז כשמניה מגיעה לאזור — ההתראה מפעילה אתכם. ככה אתם לא מפספסים שום דבר גם אם שכחתם מניה ספציפית.
מה ההבדל בין מניה טכנית ללא טכנית?
מניה טכנית מכבדת את הקריטריונים: התנגדות שנפרצה הופכת לתמיכה, מגמה ברורה, מבנה מחירים מסודר. מניה לא טכנית מראה בלאגן — מטפסת ושוברת תמיכה, אין מגמה מובהקת, אי אפשר להגדיר סטופ הגיוני. אם הניתוח הטכני לא יכול לעזור — למה להיכנס?
כמה זמן צריך לחכות עד שמניה מגיעה לאזור הביקוש?
אין תשובה אחת. לפעמים זה קורה תוך ימים, לפעמים לוקח שבועות או חודשים. כל נר שבועי זה שבוע מהחיים, וצריך סבלנות אדירה. הרשימות שלכם גדלות כל הזמן, אז תמיד יש מניה אחת לפחות שמגיעה לאזור שלה.
למה מניות כמו KTOS שהיו ברשימת מעקב נפסלו?
כי הן שברו את אזור הביקוש. ברגע שמניה יורדת מתחת לרמה שאמורה להחזיק — היא בחוץ. KTOS עלתה 100%, חזרה לריטסט, התחילה לטפס 17% ואז התהפכה. ברגע ששברה את האזור — תודה רבה, ביי. אין רגשות בשיטה הזאת.

סיכום

מניית AAOI הוכיחה שהשיטה עובדת — 778% מנקודת כניסה אחת.
אבל הלקח האמיתי הוא לא התשואה, אלא הסלקטיביות.
מתוך עשרות מניות שהתבקשו, רק קומץ עונות לקריטריונים: AAOI, RGTI, ETR, NBIS, TWLO ודלק.
כל השאר — בצד, בלי רגשות.
תשימו התראות, תבנו רשימות מעקב, ותחכו שהמחיר יגיע אליכם.
ככה שומרים על ההון, על הנפש, ועל היכולת לתפוס את הגל הבא.

גילוי נאות: המידע במאמר זה הוא לצורכי לימוד בלבד ואינו מהווה המלצה לקנייה או מכירה של ניירות ערך.

כל החלטת השקעה היא באחריות הקורא בלבד.

המאמר עובד ונערך בעזרת בינה מלאכותית על בסיס סקירות הווידאו של זיו חקשוריאן (25 שנות ניסיון בשוק ההון).

זיו חקשוריאן
זיו חקשוריאןhttps://cyclestrading.com
סוחר מקצועי בשוק ההון ויזם. סוחר מקצועי משנת 2001 עם ניסיון של מעל 24 שנה בשוק ההון. שולט ברזי הניתוח הטכני והמחזורי בשיטת וויליאם גאן, ומתמחה במסחר במניות, אופציות, חוזים עתידיים, מט"ח וסחורות. חי את השוק יום-יום, עם הבנה עמוקה של מחזוריות, תזמון מדויק וניהול סיכונים חכם — הכל בגישה פשוטה, פרקטית, ואמיתית.
מאמרים קשורים

השאר תגובה

הכנס תגובה
הכנס את שמך כאן

- Advertisment -
הרשמה לוובינר - Cycles Trading

הפופולריים ביותר

תגובות אחרונות